Utlandsresa?

Hej hej.
Har haft en helt underbar helg. Mina föräldrar har varit här och hälsat på. Vi har bott hos älsks föräldrar. Riktigt skönt att komma ifrån allt stök som köksrenoveringen innebär. Mamma och pappa och älsklingens föräldrar fick biljetter av oss i julklapp att gå på Jerry på Tyrol. Så medans dom var där så byggde vi kök :)

Vi har bestämt oss för att åka utomlands nu iallfall. Ska prata med min chef imorgon och se om jag kan få ledigt en vecka. Sol  och värme. Längtar redan!!!!:D Kommer bli tuft att vara ifrån Cleo en hel vecka, men han kommer ha det bra, så de ska nog gå bra.

Veckan kommer bestå av jobb, sen köket. Ska även till Ikea och fixa lite saker. Vet inte riktigt om det är något som jag vill ta upp ännu, beroende på hur dom kommer tackla det hela. Men det visar sig om jag skriver något om det lite senare kanske...

Trevlig söndag.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0