Resan betald!

Så nu har jag betalat resan! Den 4 maj åker vi till Gran Canaria och Puerto Rico! Vi kommer bo på ett 4 stjärnit hotell med balkongen ut mot poolen. Kommer bli så himla skönt!!Vi behöver verkligen lite egen tid och komma bort från allt och bara vilja upp oss! Kommer verkligen sakna Cleo enormt mycket, men han kommer vara hos världens bästa svärföräldrar, så han kommer klara sig.

Imorgon ska dom börja sätta upp mosaiken i köket..weeee :) Ska bli kul och se hur de kommer att bli när de sitter uppe!

Annars är det väl inte så mycket annat som händer. I helgen blir det nog att sätta upp alla luckor och handtag, sen i början på nästa vecka kommer röris och kopplar in vattnet igen.

Nu ska jag ut i solskenen med min älskade hund. Ha en underbar dag!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Ankan

Guud va härligt! ^^ Sola lite åt mig med!

2010-03-10 @ 16:07:05
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Ankan

Sv: Hahahaha! Härligt!

Aaa tack tack! :D Eller hur, man får väl ha en repstege och lite fantasi istället! ^^ Haha!

2010-03-11 @ 00:27:27
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0