Antagen!

Öppnade ett brev idag och har blivit antagen till en utbildning som jag sökt. Känns jätte kul att jag kan fortsätta plugga! Fast har bestämt mig för att tacka nej pga av att jag får fortsätta på mitt nuvarande jobb ett tag till.

Jag och älsk har varit i veckan och skaffat oss vuxenpoäng! Vi har nämligen ett gemensamt konto nu iställe för var sitt. Känns riktigt bra! :) Banken var så nöjda med våran ekonomi, riktigt najs att höra! :)

Har även laggt ut våran pärla på nätet. Vi ska näligen skaffa oss en större bil hade vi tänkt. Kommer sakna den jätte mycket för den är sjukt rolig att köra. Men den andra bilen blir nog lika bra den med. :)

I helgen kommer min älskade mor och far hit. Ska bli roligt att ha dom här, så hela familjen kommer sova hos min svärmor och svärfar. =)

Nej nu ska jag tillbaka till jobbet.

Pussen


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Tydligen ska det funka superbra :) och de innehåller ju inget gift eller så som kan fräta sönder pälsen och ge allergi och det är ju superbra. Lär nog köpa till minstingen för han har mer päls och de är svårare att hitta de små odjuren på honom. Tog bort den han hade idag och han är jättesvullen på låret nu :( lillkillen.

2010-06-10 @ 21:33:20
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0