Till helgen blir det Borlänge!

I helgen blir det Borlänge. Längtar så mycket! Har inte träffat mamma och pappa på jätte jätte länge.
Så jag, älsk, Cleo och svärföräldrarna åker på fredag. Så nu hoppas jag torsdag går jätte fort så jag kan få åka någon gång! :)

Vi har ju Cleo hemma nu eftersom dagis är stängt, och det går faktist bättre än jag trott. Han är väl kanske inte helt klockren, men han bryr sig inte så mycket när man går, vilket han gjorde förut. Det är minus med att ha han på dagis, han "glömmer" bort hur man ska bete sig när man är hemma själv. Men nu är alla saker kvar när man kommer hem och han skäller inte :)

För övrigt så hände något konstigt med våran nya bil igår, men lämnade in den idag och de var någon slang eller något, i övrigt var motorn jätte fin. Så vi kan ut och åka hur mycket som helst i sommar :):)

Nu ska jag mysa med min älskling.

Ha en mysig kväll

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0