Nytt kök!

Nu när vi äntligen börjar få ordning i lägenheten har vi bestämt oss för att riva ut hela köket och bygga nytt! :)
Vi har redan varit på Ikea och ritat upp stommarna och hur vi vill ha alla skåp. Kommer bli riktigt bra! Men det kommer bli jobbigt att leva i en byggarbetsplats igen, men så får det bli.

Just nu snöar det. Jag är så trött på snön nu. Vill ha sommar och värme. Är jätte sugen på att åka utomlands en vecka eller så och bara sola och bada. Så får se ifall vi hittar någon bra resa! Hade varit perfekt att åka bort medans köket görs iordning, men vi får se. Blir tuft att lämna Cleo, men det går nog bra ändå.

Nej nu ska jag bädda rent sängen sen ringa min söta Fia. Ha det.

Pussen

Kommentarer
Postat av: maria.

Oj vad ni renoverar! :) snart måste jag komma och titta hur ni har det. Om du/ni är in till stan någon dag så hör av dig! kanske kan ta en fika? Kram på er.

2010-01-19 @ 10:20:24
Postat av: Sofie

Hehe..Ja vet. Vi renoverar hur mycket som helst känns det som. Men det blir riktigt bra tillslut! När köket är klart så ska vi fixa en god middag till er!:)kramar

2010-01-19 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0