En idiot!

Det hände en lite grej idag när jag körde Cleo till hunddagis. Jag kör på en ganska stor väg, men som är välldigt smal pga all snö. Så när jag ska svänga av mot hunddagiset så var det fullt med bilar på mötande sida, så jag fick snällt stå och vänta. Jag blinkade och låg så långt till vänster som det gick. Men eftersom vägen är ganska smal just nu så går det inte att ligga så mycket åt vänster. När jag står och väntar så ser jag att det kommer en bil bakom mig i full fart. När det bara är två bilar kvar innan jag kan köra så smäller det till och min bil blir fylld med snö. Som tur kör han inte in i min bil utan i snövallen bredvid. Idiot jäveln har försökt att köra om mig på insidan, vilket inte gick. Så min bil blir en iglo av snö, och han fastnar i snön. Hade han saktat in lite så hade jag hunnit köra av vägen, och han hade hunnit till sitt jobb. Men det gjorde han inte. Och jag tänkte fan itne hjälpa han. Så han kom nog rejält försent till sitt jobb. RÄTT ÅT HAN!!Man kan ju bara hoppas han lärde sig något!
Har precis varit i Tumba centrum och träffat söta Fia. Den 28 mars smäller det. Då kommer deras lilla bebis!!!!:D Hon var så rund och fin. :)

Igår började vi ta bort allt från köket. Så nu finns det inga grejer i skåpen och alla luckor är borta..:) Vi har köpt ett nytt golv som vi nog lägger in i helgen. Imorgon blir det att riva bort diskbänken och kaklet..hehe :)

Nej nu ska jag pussas med min lilla hund som jag knappt sett på hela dagen.
Ha det!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0