Tuff dag

Fick ett jätte tråkigt besked idag. Det blev inte så som vi hade tänkt. Är så otroligt ledsen.
Gick hem på rasten och fick veta beskedet så sjukanmälde mig och har bestämt mig för att vara hemma resten av veckan. Klarar inte av att jobba. Gråter bara hela tiden. Men är otroligt glad att jag har min älskling och min underbara familj och alla mina nära och kära som hjälper mig i denna tuffa tid.

Igår var vi med Cleo till vetrinären med. Känns som att allt jobbigt händer på en gång. Men jag ska försöka vara stark. Men det kommer ta några dagar att komma  på fötterna igen. Men det får ta den tid de tar helt enkelt. Det sägs väl att allt ont kommer med någt gott, så får verkligen hoppas att det är så..Men just nu känns det bara mörkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0