Vill inte vara sjuk..

Kännde mig mycket bättre imorse. Lite ont i halsen, men va fan sånt överlever man. Men känner att jag tog ut segern i förskott. :( Har nog fått tillbaka den jobbiga febern. Blääääää.

Igår blev det inte att göra så mycket mer än att duscha. Orkade inte mera. Så tråkigt. Och söta Maria var i stan och ville hitta på något. Så himla typiskt. Men vi får helt enkelt ta det en annan gång.

Älsk är iväg och jobbar, och vi har "städdag" ute på området idag. Men eftersom jag är sjuk tänker inte jag vara med. Men känns så dumt att gå ut med Cleo och alla tycker man är dum som inte är med. Vill inte behöva säga till alla att man är sjuk. Som tur var gick älsk ut med han innan han gick till jobbet, så han klarar sig några timmar till.

Å jag vill äta kräftor!!!!!Har inte haft någon kräftskiva i år. Känns jätte konstigt. Så måste bli frisk så jag kan äta lite kräftor. De är så sjukt gott. Och de ser så fint ut när dom ligger där alldeles röda!!Mummmmmaa :)

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0