Världens smartaste idé!

Har nog hittat världens smartaste idé. Sjukt bra. Vi var ju iväg idag och kollade på lite grejer till badrummet. Vi har ju även tänkt att renovera köket, beroende lite på hur mycket pengar det bli över när badrummet är klart. Men vi bestämde oss iallfall för att kolla på en ny bänkskiva till diskbänken. Och där hittar jag en jätte smart lösning till vårat kök! Nämligen kakel, som redan e klart som man bara monterar upp på sitt gamla kakel. (om ni nu förstår hur jag menar:)) Alltså de e ju sjukt smart. Då behöver man ju inte hålla på att riva kakel och känna någon som kan kakla så de blir snyggt, utan bara att borra fast de nya! Å de var grymt snyggt kakel med! En enkel detalj som kommer göra sjukt mycket!! Så ev åker vi och köper det imorgon. Beror lite på hur morgondagens dag ser ut. Men sånt kommer vi köpa iallfall..helt klart!!:D

För övrigt är jag rejält insatt i Linda Chens försvinnande. Jag tycker det är rejält tragiskt. Mats Alm har ju som sagt hittats och är nu annhållen. Jag vill inte komentera så mycket innan alla faktan kommer fram, vilket de kommer göra när dom fortsätter med förhören osv. Men något skumt är det med de hela. Tyckte det redan från första början. Sen e de sjukt vad folk kan få reda på om andra människor. Har följt ett forum där de snackas mycket om detta och man får veta sjukt mycket info om Linda och Mats. Men vi får väl vänta och se vad som händer med detta fall.

Hade tänkt att städa lite medans älsk är på match, men de har inte blivit så mycket av det än så länge...men han kommer väl om nån timme så skulle ju hinna städa undan lite ifall jag vill..får se ifall jag vill det..hehe :)

Ha en mysig helg!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0