Min älskling fyller år!!!

Idag blir min älskling 1 år!!!Stora killen!!:) Gjorde en riktigt god smörgås till han idag som innehöll, skinka falukorv, leverpastej toppat med frolic. Han åt upp allt, förutom smörgåsen..hehe :)
Han har även fått några nya leksaker som han verkligen älskar!! Han blir så söt när han så få något. Han blir helt tills sig och börjar prata..hehe :)

Varit på jobbet idag, och de gick bra. Hade en ny vikarie som faktist var bra. Så det var kul. Lite tråkigt bara att sommaren är försvunnen. De e inte lika roligt att vara ute med barnen när de e regnit och kallt...

Imorgon har jag och älsk ett viktigt möte..S åjag hoppas allt kommer gå bra, men de får väl visa sig.

Igår var dom och mätte i vårat badrum. Har ju haft en rejäl vattenskada. Men nu ÄNTLIGEN är det inte blött länge! Så snart kan renoveringen börja!!!Ska bli helt underbart att få tillbaka varmvatten igen. Och en dusch! Och en toalett som inte sitter löst!!!Å vad jag längtar!!!!:D

Nu ska jag fortsätta fira min älsklings födelsedag!!

Pussen

Kommentarer
Postat av: maria.

hehe, gud vad du är hemlig ibland, du måste ju förstå hur nyfikna vi blir!



ja tänk egentligen vad man uppskattar de mest basala sakerna i livet, som en fastmonterad toalett! ;) Hälsa din älskling grattis i efterskott!

2009-09-25 @ 08:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0