Jag blir så himla trött!!!

Varför varför varför????Varför ska jag alltid bli lurad på pengar? tror folk att jag är nån jävla bank som man kan ta ut pengar ifrån hur fan man vill eller. Visst jag lånade denna gång ut mitt kort för EN sak. Har man då rätt att gå och ta ut pengar TRE gånger på en dag, utan att ens ringa mig och fråga om det är okej???och den saken som kortet var till för, köptes förstås inte. Jag blir så trött. Bara för att jag är bra på att spara pengar, ger de rätt att man alltid ska ta för givet att man kan ta pengar från mig? jag sparar inte pengar för att andra ska ta dom hela tiden.

Sorry men är rejält arg och irriterad!När jag inte ens själv går och köper saker för mina pengar till mig själv, hur fan kan då nån anna som lånat mitt kort gå och köpa saker till denna. WTF!

Nej måste nog ut på en promenad och lugna ner mig lite...

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0