Host host

Sitter här hemma och e verkligen hur förkyld som helst. Ringde nyss och pratade med chefen. Känns så dumt att vara hemma så många dagar i sträck, men hon tyckte verkligen inte att jag skulle gå och jobba, utan vara hemma tills jag är helt frisk. Känns skönt att hon är på min sida. Hon har ju börjat kickat lite folk, så känns inte som det är den bästa tiden att man inte är på jobbet, men när jag har hon på min sida så kännd det bättre.

Tittade på Svenska Hollywoodfruar igår...Rätt roligt hur vissa tänker där. Jag tycker inte man ska se sitt äktenskap som ett jobb, som en av hollywood fruarna tyckte. Tycker det låter helt sjukt. Jag skulle aldrig gifta mig med någon som jag inte verkligen älskade. Spelar ingen roll hur mycket pengar han har. Utan kärlek i ett förhållande, hur bra kan de då vara?

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och sova bort febern lite.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0