Hej hopp i galopp!

Hallå. Idag har tiden bara flugit fram. Slutade vid tre tiden. Så gick direkt ut med Cleo på en lång promenad i höstsolen. Hur mysigt som helst. Träffade på en pappa till en från mitt dagis, och guuuud vad han ville prata...känndes som jag aldrig skulle få gå där ifrån..hehe men sånt är kul. De roliga är att alltid annars när han kommer och hämtar eller lämnar sin grabb, så säger han inte allt för mycket, men idag pratade han på som bara den! :)

Idag blir det att städa lägenheten. Det kommer en mäklare hit imorgon så ska se till att den är i toppskick då hade jag tänkt. Men först tror jag det blir att ta en liiiiten powernap i soffan. :)

Älsk är borta hela kvällen. Han kommer väl hem nån gång sent ikväll. Så de blir väl bara att gå och lägga sig direkt när han kommer.Han kommer nog vara helt död stackarn. Dom håller på att jobba hur länge som helst helst sjukt. Börjar innan 7 och är inte hemma förens tidigast 20 på kvällen. Ikväll är han nog hemma vid 23 tiden. Men tänk vad glad han kommer bli när han ser att lägenheten är städad och fin! :)

Nej nu väntar soffan på mig en liten sväng först..måste ladda upp inför städningen..hehe :)

pussen

Kommentarer
Postat av: maria.

Ska ni sälja och flytta? vart någonstans? :) inte bort från stan hoppas jag ;)

2009-09-09 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0