Har världens underbaraste!!!

Jag har verkligen världens underbaraste hund!!!
Satt vid dator och små glodde på tv. Då kommer han. Puttar undan min arm och lägger sitt otroligt söta ansikte i mitt knä. Jag tittar på han och han börjar vifta på svansen, sen kommer alla pussarna. Ååå vad jag älskar han!!!:)

Nu har han somnat i mitt knä..hehe när han vaknar ska han nog få lite godis, bara för att han är han! :)

Imorgon har jag sovmorgon. Börjar 9.30. Huuuuur skönt som helst!!!!De tråkiga är att jag stänger, men de gör inte så mycket. Får stänga med underbara Fia så dagen kommer gå riktigt snabbt.

Imorgon får vi nog veta vad mäklaren har att komma med. Ska bli spännande.

Nu ska jag pussa på min älskade Cleo, sen blir det nog att gå över till grannen och låta Cleo leka med deras hundar.

Ha en mysig kväll!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0