Fredag

Hej hej. Är fortfarande hemma och är sjuk. Men känner mig mycket bättre trotts att jag har 37.7. Vilket är mycket för mig som alltid ha typ 35 annars. Men känner mig som sagt bättre ändå så hoppas att jag blir frisk snart!

I helgen kommer en av mina barndomsvänner till Stockholm. Hade verkligen velat bli frisk så jag hinner träffa henne lite. Känns som det var hundra år sedan vi sågs. Men får hoppas hon inte har något emot att jag e lite förkyld och kommer förbi och säger hej ändå! :)

Har hittat en grymt fin jacka! En grå höstjacka! Den e sjuuuukt snygg. Iallfall på nätet. Så om jag mår bättre imorgon så blir det att åka iväg en sväng till Skärholmen och inhandla en ny jacka. :) I helgen lär jag även åka och kolla på lite kakel och duschväggar till badrummet. Jag tror jag vet lite hur jag vill ha det, men känns ändå Har riktigt svårt att veta hur allt kommer att bli och vad man ska välja för saker. Men det blir nog bra ändå :)

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lungt med älsk. Fast jag kommer nog spendera mesta delen vid datorn. Har ju hittat en riktigt rolig och intressant sida från nätet, och ikväll om jag har tur så kommer det nog hända grejer..hehe :)

Nu ska jag ta en alvedon och få ner febern lite, sen tänkte jag plocka undan lite disk.
Trevlig helg!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0