Wii träning

Har köpt några nya spel till mitt Wii spel. Två träningsspel. Höll på att spela ett av dom igår, å jävlar vad det känns.
Kan knappt gå ner för trappan för det för så ont i bena och röven..Så hjälpte det gör det helt klart! :)

Idag tycker min kära sambo att jag ska städa...så får väl vara en duktig tjej och göra det da..Men de e så sjuuuuukt tråkigt!
Hade tänkt att tvätta fönstrerna med. Cleo sitter ju nämligen och tittar ut genom fönstret så de blir ett och annat nos avtryck. Men de e så ostadigt väder så vet inte hur jag ska göra. Får se efter städningen hur jag tänkter göra.

Men innan den här otroliga roliga städningen börjar ska jag och Cleo ut på en lång promenad (om jag nu kommer ner för trappan dvs:) )

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0