Valpar

Har nyss varit och tittat på sju jätte söta blandvalpisar. Pappan är nämligen okänd..hehe...söta var dom iallafall! :)

Så nu luktas det på mina byxor för fullt av alla våra sötnosar här hemma..hehe :)
Ikväll har jag nämligen fått i upprdag att mata detta söta valpar! Ska bli jätte skoj! :) Behöver något roligt efter denna jobbiga vecka som varit.

Cleo är iallfall bättre idag, så ska snart ringa försäkringsbolaget och se hur stor självrisken är. Har ju blivit ett antal akuta vetrinärbesök, så de har ju kostat en del. Men allt för att våran lilla älskling ska bli bra!

Imorgon ska vi vara barnvakt mot en annan liten bebis! :)Inte en hund denna gång..hehe :) Ska bli jätte spännande att prova på hur det är att ha en liten...

Nej nu ska jag storstäda lägenheten.

Pussen


Kommentarer
Postat av: maria.

Hoppas han piggnar på sig! krama Cleo från mig!

2009-07-31 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0