Söndagen

Idag var det söndag igen. Stänger imorgon. Så himla tråkigt. Stänger hela tre dager denna vecka. Fy fan säger jag bara! Vill inte!!!Fast kommer jobba med Therese, så veckan kommer nog gå rätt fort ändå.

Var på en lång promenad med Cleo, och de e riktigt varmt ute. Tror det blir åska sen ikväll. Riktigt mysigt isåfall! :)

Till veckan kommer det nog hända en ganska stor grej. Vill inte säga för mycket för det är inte helt säkert, men något stort kommer att ske iallafall!!Något som jag velat göra en längre tid nu..Jag hoppas det verkligen blir som jag vill, skulle verkligen bli världens lyckligaste tjej då! :) Men vi får se hur det blir.

Nej nu ska jag ta och göra någon god lunch.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0