Ny favvo låt!

Hallå!
Har hittat en ny grym låt! Med Lady Gaga och Rihanna. Jag vet inte riktigt hur man gör när man ska lägga in en musikvideo så skriver en länk ist. Är det någon som vill lära mig så går det jätte bra :)
http://www.youtube.com/watch?v=eWUXJnBBem8&feature=related


I veckan har jag jobbat hur mycket som helst. Har varit helt slut på kvällarna. Men en kväll bar det av till Globen, där jag såg Britney. Hon och alla hennes dansare var grymma! Var en jätte rolig upplevelse. Fick biljetterna av snälla Janne!!De var verkligen en riktigt show! Skulle lätt kunna se henne igen!

För övrigt har det blivit en lugn skön helg! Imorgon blir det att träna och köpa något hundben till Cleo.

Pussen, och glöm inte att lyssna på låten!!Den blir nog en hit!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0