Lördagen

Ja då var det lördag. Idag kommer ev min snuttis Liz hit. Fast hon var jätte förkyld så få se ifall det blir nästa helg ist.
Hade varit skit skoj ifall hon kom iallafall!!:)
Annars blir det att åka till Andreas föräldrar och grilla på deras nya grill..Inte helt fel de heller :) Älskar grillat!!!

Annars har jag nog inte så många planer idag. Hoppas att jag får min bärbara dator idag. Men med min tur så blir det väl inte så..:(

Måndagen närmar sig med stormsteg....Ångest..Vill verkligen inte börja jobba igen. Vill vara ledig en vecka till!
Men måste väl vänta tills augusti då jag har lite semester igen. Men känns som en evighet tills dess..

Ha en underbar dag!
Pussen

Kommentarer
Postat av: maria.

Hej!! har du börjat jobba igen nu, hur går det? jag jobbar också..., alldeles för mycket! Ska vi ses i sthlm snart?! det tycker jag. pussochkram

2009-07-18 @ 16:54:09
URL: http://wmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0