Hemma med Cleo

Idag är jag hemma med min sjuka lilla hund...Man känner sig så hjälplös när ens älskling är sjuk. Hade jag kunant hade jag gjort vad som helst för att byta plats med han.
Igår var vi in till vetrinären. Fick en akuttid. Han var verkligen jätte duktig och trots att han hade ont fick dom hålla på med han. Blev inte att sova mycket inatt, så jag kände att jag kan inte låta han vara själv. Även om jag inte har så långt hem från jobbet så känns det fel. Jag pratade med en vetrinär i morse och hon tyckte med att jag skulle vara hemma ifall något mer skulle hända.  Han är verkligen inte den lille busiga valp som jag är van vid. Han sover mest stackarn.

Men jag hoppas verkligen det vänder snart så vi slipper åka in en gång till. Så håll tummarna.


Min lilla sjukling..:(

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0