Hallå

Ja då var det ett tag sedan igen..sorry..
Har precis kommit hem från en underbar helg i Borlänge.
De var världens åskväder i fredags. Blixtrar som lyste upp hela rummet. Hur mysigt som helst!:)

I lördags var det middag hemma hos mamma och pappa. Min söta Lisa kom med och åt gott. Sen på kvällen spelade
vi lite Wii spel. Behöver nog inte säga hur det gick...hehe :)

Har en semestervecka kvar. Vet inte om jag ska till Borlänge igen, eller om jag blir kvar i Stockholm. Tror jag stannar några dagar iallafall. Skulle behöva göra iordning i min garderob och tvätta fönsterna. Men vi får se.

Ikväll blir det iallfall filmkvälls mys! :D
Ha det bra!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0