Brüno

Igår hade vi tre barn på jobbet, och var fyra pedagoger. Känns inte onödigt alls..Jag skulle ha stängt, men skulle ju iväg på bio på kvällen, så jag lämnade över mitt sista barn på fritids istället. Vet inte riktigt om man får göra så, men äh det gick bra iallafall. Hennes storasyster var där så hon hade det nog mycket roligare än att vara med mig.

På kvällen åt vi ute sen blev det bio,  Vi såg Brüno. Grymt rolig film! Blev riktigt mycket skratt kan jag lova! :)

I  veckan fick jag och Andreas prova på hur det är att ha fem stora hundar..hehe :) En vän till mig som har fem hundar hade blivit sjuk och kunde inte gå ute med dom, så hon frågade om jag kunde ställa upp. Själklart sa jag och tog med mig Andreas på en liten promenad.  Grymt lydiga hundar alltså. Och alla var riktigt duktiga att gå i koppel. men fem hundar är liiite för mycket för min del. Men en till blir det nog iallafall..;)

Idag ska jag och handla två tröjor som jag blivit kär i! :) Sen blir det att gå till hundgården med Cleo. Han verkligen älskar att vara där. Svansen går i ett hela tiden..hehe :)


Cleo i hundgården :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0