sorryyy

hej hopp

Vet att jag inte har skrivit på länge, men nja...finns väl inte så mycket att säga..jag har haft semester helt enkelt..(vi säger det iaf:) )

Ja idag har jag varit på jobbet. Hat fått bajs på mina fingrar TVÅ gånger..å då var de inte mitt eget..
Jag får panik och springer till toan och skriker sammtidigt, bajs bajs! Alla ungarna på jobbet bara kollade på mig..:)
sen blev det att tvätta sig med tvål X antal gånger..+ MASSA handsprit..

Annars har jag lagat en helt ny maträtt idag...blev super god! :)

Ska snart krypa ner i sängen..börjar 7 i morgon..
Sov gott alla där ute!

Pussen 

Kommentarer
Postat av: jonas

Klart jag har ;)

stackars barn, de kommer aldrig vilja bajsa igen:P

puss puss

2009-01-27 @ 09:05:35
URL: http://jorumasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0