Solen skiner!

Solen skiner för fullt! Har nyss varit ute på en lång pormenad med Cleo. Han fick springa lös nästan hela tiden, hur duktig som helst. Så fort jag ropar på han kommer han och man får hur lätt som helst sätta på han kopplet. Han är så duktig min lilla sötnos! :) Nu ligger han och sover efter allt lek.

Hade tänkt att träna på min träningscyckel. Men de e något fel på den. Det går knappt att trampa på den, så får se till att någon kan kolla på den sen. Så jag tror jag tar och städar lägenheten istället. Och sen ta ett långt varmt bad!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska äta lite god mat iallfall, sen får vi se. Imorgon ska jag iväg till city på make up. Sen blir det att ta en titt på Helenas nya lägenhet! Sen ska vi ut och äta på kvällen! Hur mysig söndag som helst!!:)

Hoppas eran lördag blir bra!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0