Modell

Hej hopp!

En riktigt skönt måndag idag faktist! Började 6,30, men första barnen kom inte förens 7,30. Så de blev en lugn start!
Sen har vi haft så några barn idag, så jag tog ut några timmar som jag jobbat övertid!
Så har precis kommit hem från en underbar promenad i solen med Cleo! Han fick gå lös nästan hela vägen,
och han är så otroligt duktig och lyssnar på mig hela tiden. Han är ju trotts allt inte så gammal.

Ska ta och åka och stor handla snart. Sjukt tråkigt men måste väl ha lite mat i veckan.

Har fått en förfrågan idag ifall jag vill bli makup modell. Det kommer att vara några dagar i veckan där jag blir sminkad
och sen tar dom kort. Sjukt kul! Tänk att få bli sminkad och ompysslad..lite svårt att säga nej! :)
De dryga är att det är mitt i stan, men försöka hitta nån som kör mig så slipper jag in och köra :)

Nej nu ska jag fundera ut lite käk.
Ha det bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0