Hej å hopp

FREDAG!!!!!!! Så grymt skönt! Hela eftermiddagen har de bara varit vi unga som jobbat! Riktigt soft!!

Dagen har flytit på som bara den. Förutom att jag fått byta alla bajsblöjor.. Men de är fredag så de gör inget..:)

På lunchen fick Cleo träffa några hundkompisar som han lekte med i skogen.
Fast blir lite trött på hundägare som inte kan koppla sina hundar. Så fort jag såg att de kom fler hundar, kopplade jag Cleo. Medans hennes hundar kom i full fart..Grejen är att dom var tre stycken, och Cleo är inte så van vid andra hundar än. Så om han inte har träffat hundarna innan är han lite rädd. Och han blev ännu räddare när tre kom i full fart. Hon ropade inte på sina eller något. Så han gömde sig mellan mina ben. Efter ett tag blev han varm i kläderna och tyckte det var jätte kul. Men ändå. Kan man inte koppla sina hundar tills man ser att den andra hundägare vill att hundarna ska träffas?? Som tur var gick det jätte bra och dom hade jätte kul.

Ska snart iväg och käka lite.
Ha d super!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0