Första dagen

Då var de första dagen jag var på jobbet på två veckor. Och jag är ändå inte helt frisk, men va ska man göra.
Min läkare säger att det är inge farligt att jobba när man har feber. Och visst det tror inte jag heller, men de handlar väl inte bara om det är farligt. Jag vill göra ett bra jobb när jag är på jobbet. Och att jobba med barn när man  har feber är riktigt jobbigt. Så de handlar mer om vad jag orkar, men de skiter hon i helt enkelt.

Så nu sitter jag med världens huvudvärk. De ringde på min mobil, och nyfiken som jag är svarade jag (även fast jag inte kännde igen nummret). De skulle jag aldrig gjort. De var från radiotjänsten. Så kommer få betala tv-licens nu..JIPPII...not..Sen måste jag hinna städa under diskbänken och i badrummet. Imorgon kommer det nämligen en som ska besikta lägenheten. Och så lär jag hinna duscha. Jag som bara hade velat legat och tagit det lungt ikväll efter dagen som varit. Men så blir det inte..:(

Ska snart ut med lill junior på en promenad. Fast han ligger och sover nu så vill inte väcka han ännu.

Hoppas ni haft en bättre onsdag än vad jag har haft.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0