Förmiddags dejt

Idag har vi fixat en liten dejt åt Cleo..:) Han fick vara ute i snön och leka med en liten tjej Rottweiler på 12 veckor. Dom hade hur kul som helst! Fast jag hade inte lika kul, var IS kallt ute..Så har varit kall i flera timmar nu..Fast börjar bli lite varm nu igen :)

Just nu snöar det för fullt, så det är alldeles vitt ute...Vad hände med våren?? Fast Cleo älskar verkligen snö. Var ute en lite stund och lekte med han nyss och han vill aldrig gå in..:) Själv föredrar jag sommar och värme! :)

Ikväll händer det nog inte så mycket. Lisa ska ringa annars blir det bara att ladda för imorgon. Har bestämt mig att jag tänker gå och försöka jobba. Orkar inte att vara hemma något mera nu.
Ha en mysig söndagskväll!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0