Borlänge

I helgen har jag varit hem en sväng. Så skönt att få komma hem till min älskade familj och bara krama om dom
och äta massa god mat!
Åkte förbi Gävle och träffade Cleos uppfödare. Hon tyckte att han var otroligt fin!
Först var han lite rädd. Vilket jag förstår, hon var ute med sina hundar, som skällde, sen var de mörkt ute. Hon han älskar väl inte riktigt när de är mörkt ute..:)

Nu är jag hemma igen iallfall..känns väl lite så där. De blev alldeles för kort tid i Borlänge. Men åker nog dit snart igen.

Har faktist beställt lite kläder idag..:) Har inte gjort det på hur länge som helst. De blev ett linne och ett par skor..

Hoppas ni haft en bra helg!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0