Snö snö snöö

Idag har det verkligen snöat hela dagen! Så himla mysigt. Jag gillar igentligen inte vintern. Men heldre snö än bara slask. Har varit ute och lekt med Cleo i lite över en timme i snön. Så nu ligger han helt utslagen och sover..:) Tänk att snö kan vara så roligt..hehe :)

Ska träna lite nu tänkte jag medans han sover, så får vi ser hur det går.

Föresten har ju köpt en nya tvättmaskin och torktummlare som jag verkligen ÄLSKAR!!! Dom är sjuk bra och är så fina! De är så skönt att ha de själv. Så nu håller jag på att tvättar och torktummlar varje dag..:) Vi har även varit och köpt golv till vardagsrummet, så till helgen blir det nog att lägga in det. Sen kan vi äntligen ta hem våran soffa!!! Har ju varit utan soffa nu i flera månader så de ska bli riktigt skönt med våran nya.

Nej träna var det. Ha det

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0