Skakar av räddsla

Var nyss på en gemensam hundpromenad som några tjejer i en hundgård fixar. Var med förra gången och det gick hur bra som helst och det var verkligen jätte nyttigt för Cleo. Så vi skulle gå idag igen hade jag tänkt. Promenaden gick super. Han var så duktig så. Sen skulle vi träna mötesövningar för dom som ville, och de ville jag. Jag står bakom (eller en bir ifrån) en stor hund som väntade på att han skulle gå. Rätt som de e så flyger han på min lilla älskling. Allt gick så otroligt fort. Han var så stor så jag såg inte ens Cleo, utan bara hör hur han skriker. De var så hemskt. Jag visste inte vad jag skulle göra. Hon som hade den stora försökte göra allt hon kunde med han var så stark. Tills slut fick hon bort han och min älsklin blev livrädd. Nu när jag kommit hem och börjar fatta vad som hände. Jag kände mig verkligen så hjälplös. Jag vet att allt gick bra, och jag inte behöver bli ledsen och balla ur som jag gör just nu, men de e väl som att alla känslor kommer nu. Vet inte vad jag skulle göra utan han. Sen är ju inte älsk hemma och kan lugna mig. Men de e nog nyttigt för mig att bearbeta en sån här sak själv. Få se om jag ringer någon eller hur jag gör sen.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0