Blir tomt i några dagar

Är hemma själv i några dagar...Känns redan sjukt tomt nu! Hur ska jag klara mig ända tills torsdag??Älsk är iväg på skidsemester med jobbet. Saknar han så sjukt mycket. har en klump i magen. Känner mig inte helt hel utan han. Som tur är e det inte så många dagar. Sen har jag rätt fullt upp ändå. Ska snart ut med Cleo sen ska jag coch söta Fia ut och käka. Imorgon ska jag och Cleo träffa hundgruppen och gå ut på en långprommenad med dom och lite träning, sen torsdag så kommer han. Men känns ändå som en evighet!Vill ha min älskling här hemma så jag kan pussa och krama på han. Men livet är inte alltid rättvist..:)

Har iallfall min underbara Cleo :) Och tur är väl det annars hade det varit sjukt ensamt.

Nej nu ska vi ut på en prommis, sen träffa Fia!
Ha det!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0