Valpträff!

Har precis kommit hem från valpträffen. De var riktigt kul. Mycket roligare än vad jag tänkt mig. Sitter inte på min vanliga dator just nu, men lägger nog upp lite bilder senare.
Dom bjöd oss på grillat. De var grymt gott! Cleo hade så himla kul. Blev så himla sugen på att skaffa mig en till hund. Så vi får väl se vad som händer..hehe :)

Cleo var ju självklart en av dom sötaste. Han har fått dom perfekta formerna. Så uppfödaren var så nöjd så med han. En av hundarna som var där var riktigt jävla mager. Man kännde revbena på han. Tycker sånt e hemskt. De förstörde hela hunden. Sen var han riktigt dryg. Kunde inte vara still en sekund, och hoppade på alla. Han röt även ihop med två hundar. Nej är verkligen glad att jag inte valde han!

Ikväll blir det nog bara att vara hemma och mysa med älsklingen. Blev rätt sent igår så är ganska trött, så de blir nog en tidig kväll.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0