Massor av saker händer

Massor med saker händer just nu känns det som..:)
På tisdag ska jag och älsk iväg på ett möte...ett väldigt speciellt möte...tänker inte berätta vad det e riktigt än. Vill veta att allt går som det ska först..men något stort är det iallafall!!:D

Veckan på jobbet har gått sjukt fort. Har haft max sju barn. De har varit jag och Fia som tagit hand om barnen, helt underbart!! På måndag börjar inskolningarna. Ska bli grymt spännande. Har aldrig haft inskolning förut. Blir en helt ny upplevelse!!!

Idag har vi varit barnvakt åt söta Alfred och Carro. Som vanligt gick det hur bra som helst! Jag, Andreas, Cleo och Alfred var ute på en liten promenad..Jätte mysigt :)

Nu ska jag och älsk dricka lite vin och äta lite ost och kex!:)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0