Imorgon åker vi till Strömstad!

Imorgon åker vi till Strömstad! Ska bli riktigt skönt!!! Cleo kommer bli alldeles överlycklig att få springa och jaga hönsen..hehe!:) Gittan kommer nog vara mindre glad över det..:) Vi har inte riktigt bestämt hur länge vi blir där, men när vi är nöjda så åker vi till Borlänge igen!!Ska försöka hinna med att träffa min lilla Lisa då!

Nästa lördag så ska vi på valpträff!! Ser verkligen fram emot det hur mycket som helst!!!! Tänk va Cleo kommer tycka det är roligt!! Hoppas verkligen att det kommer bli fint väder.

Har fått ett konstigt erbjudande. Är väl typ som ett extra jobb. Men j ag vet inte om jag ska ta det. Tror de blir lite för skumt och konstigt för min del. Men vi får se.

Nej nu ska jag iväg till jobbet. Blir att stänga idag, sjukt tråkigt, men men.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0