Hemma lite snabbt

Jepp då var man hemma igen efter en vecka i Strömstad. Var verkligen hur mysigt som helst! Första tre dagarna fick vi sova i en husvagn. Och det var grymt skönt kan jag lova! De var en skitsnygg husvags och sängen var så himla skön. Sen på kvällen blev det verkligen bäck svart vilket jag gillar skarpt! :) Dom två sista kvällarna flyttade vi in i en liten stuga. Var riktigt mysigt det med.

Ja igår fyllde man år da. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den vart lyckad iallafall! :)Vart utbjuden på tre rätters av snälla Gittan. Fick även en ring av Gittan och Walter och en parfym av älsk. Och mängder av pussar av lilla Cleo..hehe :)

Har varit ute i skogen och plockat svamp med. Vart hur mycket som helst! Så otroligt gott!!!Blir nog att kanske äta en liten smörgås ikväll med smörstekta kantareller på..Mummmma! :)

Får se om det blir att vi åker till Borlänge ikväll, eller om det blir imorgon bitti. Älsk har ju träning så vet inte om han orkar köra hela vägen dit ikväll. Men vi får se. Ska följa och hämta barnen på dagis imorgon..De är så kul att träffa dom. Dom blir så otroligt glada och springer fram till en. Sen vill dom aldrig släppa taget om en..hehe :)

Nej nu ska jag göra lite nytta här hemma.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0