Borlänge nästa

Snart drar vi till Borlänge. Ska bli så otroligt skönt att träffa min familj. Har verkligen saknat dom hur mycket som helst! Och imorgon blir det fest!!!!:D Ser verkligen fram emot det hur mycket som helst! Har valt en klänning som jag ska ha på mig, sen ska jag och fixa naglarna.. Weeeee :)

Den här veckan har verkligen varit jobbig för mig. Varit så sjukt ledsen hela tiden nästan. Jag bara gråter och gråter, så de ska verkligen bli skönt att få komma hem till familjen och ha det skoj. Ikväll blir det grillning på mamma och pappas nya uteplats!!! Har sett några kort och det blir grymt snyggt!

Sitter och väntar på ett visst samtal nu...fast jag vet redan vad svaret kommer att bli, men hoppas ändå på det bästa. Hur det än blir så får vi lösa det helt enkelt. Berättar lite senare var det e, men vill inte berätta förens jag vet hur allt blir..

Renoveringen av vårt badrum har börjat. Så nu har vi verkligen inget badrum. Jätte jätte roligt att betala hela hyran, sen har vi inget badrum, inge varmvatten. Först var det meningen att vi inte ens skulle ha en toalett. Men jag tjatade till mig att dom skulle sätta tillbaka den. Så nu står den där, men den e lös, så man måste akta sig rejält när man sätter sig så den inte välter...Ingen dusch har vi heller. Sjukt drygt. Så om vi vill duscha måste vi åka iväg. Ska bli så skönt att lämna lägenheten och fläkten som står där inne och går för fullt..

Nej nu ska jag iväg med Cleo på en liten promenad.
Trevlig helg!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0