Fotografering!

Idag var de fotografering på jobbet. Gick väl helt okej, förutom att vi fick ha inte dom snyggaste tröjorna på oss, men men  :)
Fick två paket idag när jag kom hem! Och maten var lagad, precis som de ska vara..hihi :)
Så jag hade tänkt att mysa till det snart, men levade ljus och ett varmt skönt bad tills min sötnos kommer hem från träningen.. :)

Imorgon är det fredag!!! Slutar rätt tidigt med! Så underbart skönt! Imorgon ska vi faktist på hockey..
Mora- Aik..får väl se hur kul det e, men men. Kan bli spännande :)
Sen lördag lär vi börja packa för att på söndag får vi börja flytta lite saker..*weeeeeeeeeeeee* Tänk mindre än en vecka kvar tills vi flyttar....Längtar så mycket!!!:D

Nej nu ska jag tända ljusen och mysa ner och vänta på min sötnos.
Ha en trevlig kväll!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0