Vårdcentralen

Idag har jag varit på vårdcentralen. Har fått något konstigt i mitt öga (igen).
Har haft det två gånger innan och de gör sjukt ont!
Började känna av det i onsdags, och det blir bara värre och värre så ska få
träffa en läkare lite efter 15 idag. Som tur är har jag min sötnos som kan köra mig.
Känns inte helt bra att köra när man är svullen i ögat. Sen vet man inte ifall dom sköljer med
något så att jag inte ser sen. Inte de roligaste att köra då. Se har vi ju inte börjat träna
Cleo att vara ensam så någon måste ju vara med han med.
Men vi får väl se vad läkaren säger..

Ja så så ser min dag ut..Vårdcentral och ont..Ingen rolig fredag..

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0