Hundklubben!

Igår kväll drog vi till hundklubben. Vill vara säkra på att vi får en tid för valpkurs.
När vi kom var dom ute och tränade sina hundar, men vi pratade med en som satt med i styrelsen
som sa att vi var välkomna lite senare på kvällen då dom skulle ha ett litet möte.

Så vi gick dit, och alla smälte för Cleo :) Vi fick vara med när dom visade lite saker inför lydnad osv.
Var jätte kul och intressant. Alla var så trevliga så! Sen frågade hon som höll i de hela ifall vi ville
träna lite med Cleo. Få lite tips och sånt. Och de ville jag ju självklart!!
Han var verkligen HUR duktig som helst!
Vi var i en lokal som han aldrig varit i. Hundar (som han aldrig träffat) och människor som är lite läskigt.
Och trotts alla sörande moment klarade han "sitt" på komando GALANT!!!!! Han var fullt uppmärksam på mig!
Och gjorde precis som jag ville! Sen fick vi prova några nya saker, och han fattade det på en gång!
Han är ju ändå inte så gammal (9,5 veckor) men han va rså sjukt bra!
Och de var riktigt skoj!!!! Hon tyckte att vi skulle börja valpträna han direkt. Men tyvärr hade dom inga kurser än,
men hon kände en som brukar ha. Så vi ska ringa henne. Hon har tydligen vunnit jätte mycket med hennes hundar
så de kan bli kul! De tråkiga är att de ligger några mil ifrån oss, men de e det nog värt!

Idag ska jag städa...bläääää Men sånt som måste göras.

Ha en bra dag!
Pussen

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Tack gums :)

Nej ingen tandläkartid än, har inte ont längre heller, de var nog bara en liten infektion i kinden och den har gått över hehe. Men jag ska gå, jag lovar hehe.

2008-11-27 @ 15:31:20
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0