Hemma med Cleo!

Jag är ledig hela veckan!!!Så himla skönt!! Bra mysa och träning med Cleo står på schemat!
Förhoppningsvis kommer en liten Lisa hit och hälsar på! Hade varit jätte roligt!

I helgen var vi en liten sväng till Borlänge! Det var så otroligt skönt!
Så roligt för Cleo att springa på mamma och pappas tomt!
Vill också ha en tomt!!

Idag ska vi sen åkte till djuraffären. En till av våra neontetron (fisk) har blivit sjuk.
Så ska dit och se vad dom kan göra åt det. Sen ska vi iväg till Expert och köpa en boxer! :)

Och igår julpyntade jag faktist lite..:) Kunde inte vänta tills helgen! Det är ju fullt med snö ute, så då
får man sätta upp lite julstjärnor och sånt..:)

Nej nu ska jag pussa lite på min älskade Cleo!

Ha de bra!
Pussen


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Då ska jag leta upp hennes nummer och ringa när jag kommer hem. Har ju två st. En som skär in i kindbenet och en som skär in i kinden :S men tror benet är värst hehe. Är också sjukligt rädd och det känns som att tjejjer är bättre på det där med att ta hand om folk. Tack så mycket för tipset :D



Hur går det med voffisen då?? Du måste lägga ut mer bilder på sötisen.

2008-11-25 @ 11:37:38
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Ringde dit men de hade inga tider förrän om några veckor :( Tjejer känns bättre faktiskt på nåt vis. Gubbar är läskiga.

Här i Partille finns typ bara gubbar, hittar inga tjejjer :( himla skit.

500-700?? Hjälp vad billigt. De tar 1500 för att dra ut en tand på folktandvården här i gbg.

Men drog du ut den då eller fick du bara salva???



Hehe ja han är ju så liten är så han förstår nog inte riktigt vilka som bestämmer :) sötisen. Kramis

2008-11-25 @ 14:16:56
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0