Boxer

Nu har vi skaffat oss en boxer. Vi fick det för kanon pris! Betalar inget fram tills mars!:)
Så just nu har vi ALLA kanaler som finns!! Riktigt svårt att bestämma sig vad man vill se..hehe :)

Har varit ute och lekt lite i snön med Cleo..Han tycker bara det blir roligare och roligre!

Idag kommer älsklingen hem tidigare så ska nog ut på en promenad med mina två sötnosar då.

Nej nu sover lillen, så ska passa på att slänga mig i soffan och glo på något bra på tv:)

Ha en bra dag!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Ojj inte mer?? För jag kommer nog få lov att ta bort båda två helt och hållet.



Tack gumman, det gick bra. Det var inte lika svårt och jobbigt som när min vän gick bort. Kändes mer naturligt eftersom han var så gammal ändå!

2008-11-26 @ 21:52:39
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0