Världens bästa lunch dejt!

Var på världens bästa lunch dejt med min älskade mamma igår! :) Blev utbjuden på mat sen drog vi till bilaffären..
vi skulle bara kolla vad bilarna kostade, och vips sitter jag med en nästan sprilans ny bil!!:) Älskar den så otroligt mycket!!!!!!
Vi tävlade med Lisas bror igår och vi vann!!!!Snacka om att han var lite tjurig då!!!HAHAHAHA :)
Den har tillochmed spegel på den sidan man kör på! Så att man alltid kan se snygg ut i den!!;)

Tyvärr fast den inte i svart eller silver, men älskar den ändå! Man kan ju inte få precis allt!!:)

Ikväll blir de fest! Falukalaset så de kommer vara rejält med folk! Kommer bli riktigt najs! :)
Nu ska ja gut och köra en liten sväng!:)

Fast ni måste ju få se en bild på min nya älskling!!

Min älskling!



Hoppas ni får en underbar kväll!!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0