Utbjuden på middag!

Idag har det blivit rejält mycket jobb..
Fast blev att träffa min sötnos en liten sväng idag..:) Vi käkade lite kykling och världens goaste potatis sallad..
Så gott!

Sen bar de av till jobbet igen där vi hade kassaledar möte. Sen blev vi utbjudna på middag! De var så jävla gott!
Har ätit mig mätt för en veckan framöver nu :)

Imorgon blir det bara jobb jobb och jobb..:/ Fast får ju jobba med min favvo så de kommer nog gå bra! Hoppas vi får käka ihop imorgon igen..och att jag får behålla min mat då..:) Sist var det en viss person som tyckte min mat såg god ut och åt av den :)

Hoppas ni haft en bra kväll!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan )
hoppas allt är bra
jag ville bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg från www.aromia.se
hoppas du inte blev sur för jag tipsa
www.enlitentax.blogg.se

sen undrar jag en sak
min hund deltar i en tävling.
om du tycker hon är söt.
kanske du kan lägga en röst på henne :)?
se info på bloggen för hur man ska göra

2008-05-21 @ 19:52:33
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-05-21 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0