SOOOOOOOLLLL

Igår jobbade jag sen drog jag till stan och träffade mina sötnosar. Blev en glass i vårsole! :)
Sen drog jag och Lisa hem till hennes pappa och började jobba på våran bränna!
Men de hände för lite där, så vi drog hem till henne och solade där istället och lyssnade på musik. Hehe
blev lite vattenkrig med! JAG VANN!!!!! :) Det slutade med att vi låg i en "pool" :)

Sen drog vi ut och käkade! Hur gott som helst! Älskar att äta ute!! :)

Just de, har ju varit i Stockholm i helgen. Riktigt trevligt! Stockholmare är inte alls som man tror..Riktigt trevligt folk! ;) Fast missade tåget hem. Gissa vad En biljett till Borlänge från Stockholm kostade..600KR!! Rena rånet ju!
Men de drabbar ingen fattig.:)

Ska till mina kära mor och far och äta lite snart. Är vrål hungrig så de ska bli riktigt gott..Ska försöka fjäska för dom lite..De finns nämligen något som jag vill ha..heh :) Så håll tummarna! :)

Ha d bra!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0