Planerar resa

Sitter just nu och planerar min nästa Stockholms resa..Blir att åka dit nu till helgen igen..
Funderar ifall jag ska dra redan på fredag, fast jobbar ju till 19 så blir att åka så sent..Men vi får se..
Ska bli skönt att få komma iväg igen iallfall. Det känns mer att man är ledig om man åker bort när man har sin lediga helg!

Och till veckan kommer min älskling hem!!!! Ska bli så otroligt skönt att få träffa henne igen! Har så mycket jag måste snacka med henne om! Och tusen frågor jag ska fråga henne om!!!:)

image36

Ha d bra!
Pussen

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket =D ta hand om dig. Kramis

2008-05-14 @ 20:20:12
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0