Ny tvättad fin bil!:)

Har precis varit hos min syrra och tvättat min underbara bil! Så nu glänser den hur mycket som helst! :) Å vad jag älskar den!!!:D

För övrigt så var jag å Lisa otroligt smarta igår..Vi tog en promenad runt älven med hundarna. Var så otroligt varmt och skönt. Blev att gå med Bella, Sally och min älskling Sussi.




Min söta Sussi!! :)

Efter vi varit så duktiga så bestämde vi oss för att göra en kyklingsallad. Så vi drog till Maxi, och när vi stod och tittade på grönsaker så frågade Lisa mig en underbar lite fråga :)
- Sofie, hur ser man om en paprika är mogen.
(Jag som gick i mina egna tankar svarade vilken färg jag ville ha blandat med svaret hon sökte)
-Den är röd. Blev mitt kloka svar! :)
Fick höra om det idag på jobbet..hehe :)

Nej ni får ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0