Ny måndag..

Jepp idag var de måndag igen. Men känns rätt skönt, jobbar bara tills på torsdag denna vecka. Riktigt najs..

Idag var jag först på jobbet, sen blev jag utbjuden på mat av min älskade prinsessa!
Sen drog vi hem till Bella. Lika söt som vanligt :)

Sen blev de av till Kuppan där jag köpte lite underkläder och Lisa köpte världens sötaste klänning!

Är jätte sugen på att köpa en bikini med en lite kjol..fanns en på kupolen, men den var så ful färg. Nån som har tips
om vart man kan hitta en? VILL HAAA!

För övrigt så älskar jag verkligen min bil!!! Den är så härlig att köra!!Man vill aldrig sluta!!!!

Just de var å hälsade på en liten  Macke idag, men han var inte hemma..Trist har ju inte täffat han på länge, dålig stil att vara borta när vi kommer på besök..:)

Nej nu ska jag hoppa in i en varm och skön dusch!

Ha d bra!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0