Min namnsdag!

Jepp idag e de min namsdag. Ska fira den genom att jobba..:) Men får jobba med min favvo person så de gör inte så mycket ;) Hoppas vi får käka ihop idag, men tror inte de blir så..:(
Men vi har bestämt oss en liten lunchdejt iallfall. Blir nästa lördag. Ska bli jätte kul länge sedan vi åt ihop ju :)

Annars har jag packat för helgen..eller ja försöker iallfall :)

Har fått reda på att jag kommer få en del pengar snart..hehe :) Måste bara ringa och fixa lite grejer men de får bli sen.
Nej nu ska jag skynda och göra mig iordning, sen blir de jobbet!
Ha en bra dag!

Pussen

Kommentarer
Postat av: Mackan

Men du får inget grattis från mig!.....okej grattis på namnsdagen då:)

2008-05-15 @ 14:59:38
URL: http://makklass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0